Yandex Para Kazandırırmı?

Yandex Para Kazandırırmı?

   Merhabalar oslublog'un sayın takipçileri yada misafirleri.Umarım iyisinizdir.Bugün bana sıkça sorduğunuz bir soruyu cevaplıycam.Yandex'ten para kazanılırmı?Evet arkadaşlar Yandex'ten para kazanılır.Gelelim nasıl kazanıldığına.Google'de Adsense kullanıyoruz deilmi?
Yandex'te ise Tolota kullanıcaz arkadaşlar.Tolota'nın sistemini anlatıyım.Size belirli görevler veriyor.Mesela bazı siteler veriyor ve diyorki bu sitelerin içinde +18 siteleri bul.Sizde napıyorsunuz tabiki buluyorsunuz ve size yaptığınızın karşiliğinda 0.10 TL gibi ilk başta küçük rakamlar veriyorlar.Sonradan yavaş yavaş artıyor tabiki  ama o kadar büyük mezralar beklemeyin.Ben bir keresinde görevleri yapıyordum ve 2 günde kazandığım rakam 2 TL yani
uğraştırıcı ama o kadar çok kazandırmıyor.Onunla uğraşacağına git bir blog adresi aç ve ona 
uğraş Google Adsense onaylarsa oh mis gibi daha fazla para kazanırsın.Yani bana sorarsanız 
Yandex Tolota'yı önermem.Ama gene kendiniz bilirisiniz.Ben çalışırım yaparım diyorsanız buyrun uğraşın.Eveet arkadaşlar size bugün yandex tolota hakkında bilgi verdim.Düşünceleri-
mi ve önerilerimi söyledim.Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın yazılacak fazla bşy yok bunun hakkında.Umarım yardımcı olmuşumdur.Düşüncelerinizi yorumlarda bahsetmeyi unutmayın.Kendinize iyi bakın......

yandex toloka nedir ile ilgili görsel sonucu