İnstagram'dan Para Kazanılırmı?

İnstagram'dan Para Kazanılırmı?
instagram ile ilgili görsel sonucu
 Hepinize merhaba arkadaşlar:)Umarım iyisinizdir.Bugün başlıktada gördüğünüz gibi birçok kişinin kullandığı sosyal platform olan instagram'dan para kazanılırmı?Sorusuna açıklık getirmek istiyorum.İnstagram'dan para kazanılır arkadaşlar.Şimdi nasıl kazanıldığını anlatmak istiyorum.Şimdi instagram'da bildiğiniz gibi takip etme sistemi var öyle deilmi?ve sizin 100 takipçiniz var diyelim.Başka bir instagram sayfasının ise 1.000.000 takipçisi var.Reklam verenler geliyor ve bakıyor ki 1.000.000 takipçisi var yani çevresi geniş hemen dm yada e-posta gönderiyor.Diyorki benim ürünümü tanıt sayfan baya büyümüş ve geniş bir takipçi kitlen var.Sayfa admini'de tamam diyor ama karşılığında 100 TL veya başka bir fiyat sunuyor ve anlaşıyorlar.Sayfa admin'i ürünle alakalı bir reklam yapıyor.Görenlerin dikkatini çekicek şekilde tabiki ve öyle öyle reklam ala ala para kazanıyorsunuz.
Şimdi gelelim bu nasıl olucak sorusuna?İlk başta takipçiniz yüksek olmalı arkadaşlar 100 takipçiyle falan olucak işler deil bunlar.Ama şöyle birşey var adamın 100 takipçisi var ve iyi müşteri kazandırıyor ve diğer adamın 1.000.000 ama iyi müşteri kazandıramıyor o zaman tabiki 100 takipçisi olan daha iyi iş yapmış oluyor.Sayfanızı çok iyi yönetmelisiniz.Mesela genelde popüler olanları söylüyorum:Burçlar,yemek tarifleri,güzellik,komik vine ve bilgi paylaşanlar çok iyi yerlere geliyor.Sayfanızı açtınız diyelim hergün düzenli olarak paylaşırsanız saten size dm'ler yağmaya başlar arkadaşlar.Bana sorarsanız instagram'dan para kazanmak daha mı iyi diye hayır ben öyle düşünmüyorum arkadaşlar.İnstagram bence para kazanmak için deilde popüler olmak için kurulmuş olarak düşünüyorum.Ama genede siz bilirsiniz ben açarım bir sayfa diyorsanız buyrun..Evet arkadaşlar bugün instagram'dan para kazanmak konusunda konuştuk umarım yardımcı olmuşumdur.Kendinize iyi bakın sonraki yazıda görüşmek üzere....
İlgili resim
instagram ile ilgili görsel sonucu