Link.TL Fazla Para Kazandırmı?

Link.TL Fazla Para Kazandırmı?

 Hepinize merhaba oslublog severleri.Bugün kardeşlerim belki bilenleriniz vardır.TL link hakkında yazmak istiyorum.TL linki çoğunuz duymusunuzdur.Ama ben genede bilmeyenler için özet geçiyim.TL link'te diğer link kısaltma siteleri gibi bir url kısaltma sitesi.Ama admini Türk arkadaşlar.Hemde diğer link kısaltma sitelerine göre ben daha güvenli buluyorum orayı.Niye bilmiyorum ama başında Türk olunca tabi insan biraz güvenli gibi hissediyor.Şimdi TL linkten para kazanmak için ilk başta tabiki üye olmanız gerekiyor.Üye olduktan sonra linki koyucağımız siteyi aynı diğerlerinde olduğu gibi url'sini kopyalayıp yapıştırıyorsunuz ve link kısalt diyoruz.Bu kadar basit ve kolay arkadaşlar.Sonra kelimelere yerleştiriyosunuz.Ama arkadaşlar ben TL linki diğerlerine göre daha gelişmiş buluyorum.Çünkü uygulaması olsun,Sitesi olsun düzenli baya hızlı yani.
Şimdi gelelim ne kadar kazandırdığına.TL link arkadaşlar para konusunda biraz daha iyi.Ciddi söylüyorum Adf.ly sitesinden daha fazla kazanıyorsunuz.Bide sayfanıza trafik varsa mükemmel arkadaşlar.Bide ne kadar kalırsanız  o kadar fazla değer görüyorsunuz.Refferans dediğimiz bir olay var mesela ben başkasına öneriyorum oda üye oluyor.Ve onun kazandığının yüzde 30' u bizim oluyor.Tabi böyle işlerle uğraşan bir arkadaşınız varsa..Özetle arkadaşlar TL link diğer link kısaltma sitelerine göre daha kaliteli diyorum. başkada bir şey demiyorum.Sizleri seviyorum sonraki yazılarda görüşmek üzere.........
Görüntünün olası içeriği: yazı