Facebook'tan Para Kazanılırmı?

İlgili resimFacebook'tan Para Kazanılırmı?
İlgili resim
 Hepinize tekrardan merhaba arkadaşlar:)Bugün gene başlıktada gördüğünüz gibi facebook'tan para kazanılırmı?Sorusuna açıklık getirmek için bu yazıyı yazıyorum.Şimdi facebook'ta instagram gibi bir sosyal medya platformu bunu hepiniz biliyorsunuzdur.Bilmeyen saten yazımı okumasın jhdsajdıod.Neyse şakayı falan bir kenara bırakalım ve devam edelim.Arkadaşlar facebook'tanda  para kazanmak mümkün.Yapmanız gereken şeyi söylüyorum bir kenara not alın isterseniz:)
1-İlk başta güzel bir sayfa veya grup açıyoruz.
2-Hergün düzenli olarak güzel ve dikkat çekici içerikler paylaşıyoruz.
3-Sayfamızı büyütüyoruz en az 10.000 kitle olsun yani.
Eveet hergün düzenli dikkat çeken bir facebook sayfası açtık.Kitlemizde 10.000 beğeni var.Şimdi artık sadece işi zamana bırakıyoruz arkadaşalar.Bakın ben bir ara açtım facebook sayfası reklamda alıyordum.O kadar çok kazanmıyordum ama 100-150 TL arasında değişiyordu.Yani o kadar yüksek rakamlar deil.Saten siz bu 3 tane maddeyi güzel bir biçimde yaparsanız size reklam mesajları yağmaya başlar arkadaşlar.Şimdi bana sorarsanız facebook'tan para kazanmayı öneriyormusun?Hayır arkadaşlar önermiyorum.Çünkü arkadaşlar fazla bir gelir sağlayamassınız.Uğraşmanıza değmez.Onun yerine git bir tane blog adresi aç daha iyi paralar kazanırsın.Neyse arkadaşlar fazla uzatmadan bugünde facebook'tan para kazanmadan bahsettim umarım yardımcı olmuşumdur.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere......

facebook ile ilgili görsel sonucu