Adf.ly Sitesi Çok Para Kazandırımı?

Adf.ly Çok Para Kazandırırmı??

  Evet hepinize tekrardan merhaba arkadaşlar.Umarım iysinizdir.Bugün başlıktada belirttiğim gibi (adf.ly) yani link kısaltma sitesi hakkında yazacağım.Şimdi adf.ly sitesi nedir onu bir anlatıyım.Adf.ly arkadaşlar bir link kısaltma sitesidir.Siteye ilk başta üye oluyorsunuz.Üye olduktan sonra mesela bir yazı yada makale yazdınız.İşte o yazıyı yazdığınız sitenizin veya blogunuzun herneyse üsteki url'lesini kopyalayıp link kısaltacağımız bölüme yapıştırıyorsunuz ve linki kısalt diyorsunuz.Evet linki kısalttınız ve kopyaladınız.Şimdi bunu sayfamıza veya blog adresimize ekliyeceğiz deilmi?Mesela ben başlığa koymak istiyorum.Başlığımız ne mesela para kazanmak diyelim.Para kazanmak kelimesinin üstüne geliyorsunuz.Kelimeyi seçip bağla diyoruz ve kopyaladığımız linki yapıştırıyoruz.Şimdi ne yapmış olduk linki yerleştirmiş olduk arkadaşlar.Bu kadar basit aslında.Şimdi gelelim bu site çok kazandırırmı?Sorusuna.Arkadaşlar link kısaltma siteleri sizin sayfanızın trafiğine bakar.Mesela benim siteme aylık 40 kullanıcı giriyor.Ve tıklaması 0.0002 dolar napar?Tabiki
0.04000 dolar yapar bu para ne?tabiki hiçbirşey.Ama diyelim bir site veya blog var aylık 30000
kullanıcı giriyor bu siteye.Yani gerisini siz düşünün.Katılım çoğaldıkça parada artar.
Şimdi bana sorarsanız Adf.ly önerirmisin diye ben TL link'i daha çok öneririm arkadaşlar.Çünkü adf.ly sitesinde;
1-Yurtdışı bir site olduğundan ve Google kadar güvenilir olamadığından.
2-Tıklama başına az ücret verdiğinden.
3-Ödeme almanız için pay pal falan olması gerek onlarda yüzde 30 bir birim kesiyolar.
4-Aldığınız link spam'a gireceğinden.
önermem arkadaşlar ama genede siz bilirsiniz tabiki.Ben diyeceğimi dedim gerisi size kalmış birşey.Ben genede aşşağıya linkini koyucam arkadaşlar bakmak isterseniz.Evet bugün arkadaşlar link kısaltma sitesi olan (adf.ly) sitesinden bahsettim.Umarım yardımcı olmuşumdur.Düşüncelerinizide yorum kısmından belirtirseniz iyi olur arkadaşlar kendinize iyi bakın sonraki yazımda görüşmek üzere.Hoşçakalın....

Örnek Link:←←←

Adf.ly Sitesi:←←←

İlgili resim