Letgo Uygulaması Güvenilirmi?

Letgo Uygulaması Güvenilirmi?

LETGO ile ilgili görsel sonucu  Hepinize tekrardan merhaba arkadaşlar:)Kusura bakmayın dün yeni bir yazı atamadım.Konu bulamadım ama bugün internette gezerken bir uygulamaya takıldım.Çoğumuzunda bildiği bir mobil uygulama (letgo) uygulamsı.İlk önce bilmeyenler için özet geçiyim;Mesela benim bir ürünüm var ve acil satmak istiyorum.İşte bu uygulama buna yarıyor.Acil satacağınız ürünü fotoğrafıyla beraber bu uygulamaya ilan veriyorsunuz ve müşteri çıkarsa haberleşiyorsunuz ve satıyorsunuz artık kartlamı,peşinmi orasını siz belirliyorsunuz.Şimdi gelelim bu uygulama güvenlimi?Arkadaşlar sizinde içinizde bu uygulamayı kullanırken bir soru var ? Hadi satıcı sahtekarsa?Hadi hırsızsa veya benzeri..
Şimdi bununla alakalı letgo uygulaması bir kaç madde vermiş şunlar;

*Alacağınız veya takas ediceğiniz ürünü halka açık yerlerde yapın.Cafe,kafeterya,lokanta,park ve buna benzer kalabalık yerlerde.
*Tanımadığın ve şahsen görüşmediğin kişilere asla ödeme yapma.
*Mobilya veya benzeri ürünlerde evde görüşmen gerekebilir ve böyle şeylerde mutlaka yanında en az 2 kişi olsun.
*Banka çeklerini asla kabul etme başkalarının Western Unıon veya EFT ve havale gönderme.
*Ürünü satın almadan önce mutlaka denemeden geçir.Bisiklet,kaykay veya benzeri şeyler.
*Araç satın alırken mutlaka ama mutlaka sicilini sorgula kazalı veya çalıntı olup olmadığına dikkat et genelde bu sorun çok yaşanıyor.
*Satıcının profiline her zaman bak (Profosyonel) satıcı olsa bile.
*Ve son olarak olağan dışı isteklerde bulunan kişilere ve spam gibi görünen mesajlara güvenme.

Evet bugün arkadaşlar Letgo uygulaması hakkında konuştuk.Bana önerirmisin diye sorarsanız dikkat ettiğiniz sürece iyi bir uygulama.Umarım yardımcı olmuşumdur.Sonraki yazımda görüşmek üzere...
Uygulamayı indirmek için tıklayın.


letgo ile ilgili görsel sonuculetgo ile ilgili görsel sonucu